Banki -> Bank Millennium

Wszystkie poniższe produkty Banku Millennium możesz zamówić on-line
wypełniając odpowiedni formularz zawarty w poniższym zestawieniu.


Główne zalety konta bankowego w Bank Millennium:
• wpłacasz i wypłacasz bez utraty odsetek• nadwyżka ponad 50 000 zł do 100 000 zł - 3,5%
• Promocja trwa do 7 lipca 2013 r.
• zarabiaj aż 4% w skali roku do 50 000 zł przez 3 miesiące.
Więcej informacji: Bank Millennium - Konta oszczędnościowe


Główne zalety konta bankowego dla studentów w Bank Millennium:
• bezpłatne prowadzenie konta przez cały rok• bezpłatny dostęp do obsługi konta przez telefon i Internet
• karta do konta - bez opłaty rocznej
• bezpłatne polecenie zapłaty
• bezpłatne przelewy między rachunkami w Millennium.
Więcej informacji: Bank Millennium - Konto dla studentów


Główne zalety kredytu hipotecznego w Bank Millennium:
• I miejsce w konkursie Laur Klienta 2008• okres kredytowania do 35 lat
• atrakcyjna oferta ubezpieczeń kredytowych
• specjalny pakiet bezpłatnych produktów detalicznych.
Więcej informacji: Bank Millennium - Kredyt hipoteczny


Główne zalety kredytu hipotecznego dla firm w Bank Millennium:
• korzystne i proste finansowanie nieruchomości komercyjnych• minimalna kwota - 50.000 zł
• maksymalna kwota - do 70% wartości nieruchomości.
Więcej informacji: Bank Millennium - Kredyt hipoteczny Biznes


Główne zalety kredytu konsolidacyjnego w Bank Millennium:
• okres kredytowania do 30 lat• do 80% wartości nieruchomości
• atrakcyjna oferta ubezpieczeń kredytowych
• specjalny pakiet bezpłatnych produktów detalicznych.
Więcej informacji: Bank Millennium - Kredyt konsolidacyjny


Główne zalety pożyczki gotówkowej w Bank Millennium:
• niskie oprocentowanie• możliwość rozłożenia rat nawet na 72 miesiące
• możliwość wyboru dnia spłaty raty pożyczki
• również na konsolidację dotychczasowych zobowiązań.
Więcej informacji: Bank Millennium - Pilna pożyczka


Główne zalety pożyczki hipotecznej w Bank Millennium:
• okres kredytowania do 25 lat• do 70% wartości nieruchomości
• atrakcyjna oferta ubezpieczeń kredytowych.
Więcej informacji: Bank Millennium - Pożyczka hipoteczna


Główne zalety karty kredytowej w Bank Millennium:
• przenieś kartę i poczuj lekkość małych odsetek!• karty Visa, MasterCard, American Express
• limit do 15 000 zł na oświadczenie o dochodach.
Więcej informacji: Bank Millennium - Karty kredytowe


Główne zalety lokaty w Bank Millennium:
• lokata z dzienną kapitalizacją odsetek• bardzo atrakcyjne oprocentowanie
• duży wybór terminów lokowania środków.
Więcej informacji: Bank Millennium - Lokata Codzienny Zysk
Bank Millennium - Wasze opinie (ilość komentarzy: 158)
2008-02-10 13:42:20
ml [...chello.pl]widzę, że pracownicy banku czuwają...:) millennet byłby rzeczywiście znakomity... gdyby działał...(i gdyby miał poziom bezpieczeństwa pozwalające na transakcje bardziej skomplikowane niż opłacanie rachunku za gaz!). co do kredytów, to millennium rzeczywiście robi wszystko, żeby złapać klienta... a potem traktuje go jak śmiecia. wszystkie zdarzenia, o których napisałam, rzeczywiście miały miejsce, ale przecież anonimowi pracownicy banku wiedzą lepiej. zwłaszcza ci z tajemniczej centrali, do której nie można nawet zadzwonić. ukrywanie się przed klientami to rzeczywiście galopujący profesjonalizm (na infolinii nie można załatwić absolutnie NIC).
2008-02-07 12:28:03
Mirek [...201.167.200]Szokujące te informacje o internetowej usłudze banku, biorąc pod uwagę, że Millennium internetowe zostało trzeci rok z rzędu uznane za najlepsze w Polsce w światowym konkursie na najlepsze banki internetowe – „World’s Best Internet Banks”, organizowanym przez niezależny międzynarodowy magazyn finansowy Global Finance! to jakie okropne problemy ze swoim bankiem intermetowym muszą mieć klienci innych banków??!!!........ ;-) A co do kredytów hipotecznych, czy bank, który posiada trzeci co do wielkości portfel kredytów hipotecznych w Polsce, w roku 2007 był na drugim miejscu pod względem udzielonych kredytów hipotecznych, których udzielił w 2007 za ponad 7 miliardów złotych, co stanowi 50% wzrostu do roku poprzedniego, rzeczywiście jest taki nieprofesjonalny???!!!! Ja tam wolę wierzyć danym, a nie anonimowym klientom, którzy oczywiście na pewno nie są bez winy w problemach, o których piszą..........
2008-02-02 13:41:15
ml [...chello.pl]zenujacy brak kompetencji. w ciagu 2,5 roku wspolpracy nastepujace rozrywki
- wplacenie na moje konto nie moich pieniedzy (duzej kwoty), naliczone odsetki i zaplacony podatek, problem z wyksiegowaniem
- pol roku po otrzymaniu przez bank odpisu ksiegi wieczystej z wpisem hipoteki na rzecz banku i zaprzestaniu pobierania ubezpieczenia pomostowego ten sam bank wysyla mi list z pogrozkami, ze nie zlozylam odpisu z ksiegi i mam oddac kredyt
- pieniadze na splate kredytu zawieszone w prozni w zwiazku z balaganem w dokumentach banku
- zgubienie b. waznego i pilnie potrzebnego zaswiadczenia, ktore dotarlo do oddzialu po dwoch tygodniach oczekiwania z mitycznej "centrali", z ktora nie ma zadnego kontaktu telefonicznego (oddzial na Świetokrzyskiej w Warszawie)
- przez internet mozna robic przelewy tylko ponizej 30 000, powyzej tej kwoty przelewy tylko w oddziale, oczywiscie z prowizja, tak wiec zarowno zapewnienie o mozliwosci robienia przelewow przez internet, jak i to, ze przelewy sa darmowe, to klamstwo
- Millenet nie dziala wieczorami, w nocy, rano, srednio 10 godzin na dobe. nazywaja to przetwarzaniem danym. wiec nie, ten bank nie zapewnia dostepu do konta przez internet
- balagan w papierach (zamiast nowej karty kredytowej z przeniesieniem salda daja dodatkowa karte z pelnym limitem, podczas gdy poprzednia nadal dziala. pieniadze wkladane na lokaty nie sa chyba w tym banku zbyt bezpieczne, jesli ten bank rozdaje pieniadze?
- WSZYSTKO jest problemem. w oddziale przy Wiatracznej nie sa w stanie prawidlowo wyslac przelewu. wszystko zalatwia sie przez "centrale", w oddzialach nikt nie poczuwa sie do niczego, chociaz klient nie ma szans na kontakt z centrala. istny koszmar! chodzenie, dzwonienie, wyjasnianie, pisanie pism, [cenzura], arogancja, niekompetencja. ODRADZAM!
2008-01-29 13:13:38
Albert [...adsl.inetia.pl]roza u gory masz linki do platformy m2m.mybank.pl , na ktorej masz opisane szczegolowo produkty banku Millennium. Jezeli chcesz uzyskac informacje na temat np. kredytu wypelnij formularz kontaktu z doradca, a on oddzwoni i odpowie na Twoje pytania. Po co masz tracic czas? Wypelnij wniosek w 60 sekund i czekaj az pracownik banku oddzwoni.
2008-01-29 13:07:25
roza1 [...neoplus.adsl.tpnet.pl]mija juz 3 godzina a ja nadal wisze na telefonie i słucham muzyki.......z nikim nie jestem w stanie sie połączyc,dzwoniłam już na kilka numerów banku Millenium i za każdym razem jest tak samo,muzyka,muzyka,muzyka.....konsultant nie odbiera.....Wściec się można.
2008-01-29 12:37:30
roza1 [...neoplus.adsl.tpnet.pl]Nie wiem jak narazie za wiele o tym banku...ale chciałam się dowiedzieć czegos przez telefon na temat jego usług.Nioestety juz od 2 godzin wisze na telefonie i słucham muzki,nikt nie raczy odebrać i nie wiem czy bank ma tylu klientów czy zbyt mało konsultantów telefonicznych.Na dzień dobry zraża do siebie klientów poprzez to ze wydam majatek na telefon zanim czegokolwiek sie dowiem na temat usług banku.
2008-01-22 23:50:51
alicja [...ssp.dialog.net.pl]właśnie się dowiedziałam, że aby po wcześniejszej spłacie części kredytu otrzymać od banku oficjalną informację o aktualnym stanie zadłużenia trzeba zapłacić 60 zł. Taka sama informacja, tyle, że ustna jest bezpłatna. Wniosek - 60 zł kosztuje pieczątka i podpis jakiejś ważnej(?) osoby. Z tego co wiem, inne banki takie informacje przesyłają klientom każdorazowo po dokonanej przez nich większej spłacie. Za darmo!
Poza tym, jeśli zapytacie o tę samą rzecz kilku pracowników tego banku gwarantuję, że odpowiedzi będzie tyle ilu pytanych. Pomijając sytuację, w której odpowiedzi nie będzie w ogóle. Niestety moje doświadczenia z Millennium, zwłaszcza jeśli chodzi o podejście do klienta i kompetencję obsługi, są - delikatnie mówiąc nie najlepsze. Ktoś tu napisał, że Millennium chyba chce żeby indywidualni klienci się od niego odczepili. Zgadzam się z tym zupełnie. Tylko po co stwarzać pozory i bredzić o miłej i profesjonalnej obsłudze klienta?
2008-01-21 10:58:39
roza [...chello.pl]Nie polecam tego Banku,mialam podobne doswiadczenie jak Mario.Pracownicy klamia prosto w oczy,widocznie taka jest polityka Banku.
2007-12-03 15:07:03
Mirek [...201.167.200]Aha, znalazłem jeszcze jedną opłatę, to ubezpieczenie karty kredytowej 2,99. Ale samą kartę mam za darmo na następny rok, bo zrobiłem wystarczającą liczbę transakcji na kwotę, która zwalnia z opłaty za następny rok. No i dowiedziałem się, że jak przez internet kupuję fundusze to nie płącę prowizji za zakup, już to przetestowałem i tak właśnie jest, super :-)
2007-11-29 18:44:58
Mirek [...201.167.200]Ja jestem bardzo zadowolony, mam kredyt hipoteczny, kartę kredytową. Na kredycie wynegocjowałem sobie bardzo niską marżę, kartę zawsze spłacam w stu procentach więc nie mam problemów z karami jak poprzednicy. Przelewam na konto wypłatę, więc właściwie to nie mam potrzeby chodzić do oddziału, bo mam bezpłatne wypłaty w bankomatach banku i w euronecie. Przelewy też puszczam przez internet, bo są za free. Nie zakładam żadnych rewolucyjnych lokat typu progresywnego, jak ten pan od 10% tylko sobie zakładam na aukcjach przez internet na 6%, mi wystarczy. Generalnie trudno do czegoś się doczepić bo konto też jest za darmo, właściwie to się zastanawiam jak wychodzą na swoje za ten jeden procent marży w kredcie hipotecznym jaki płacę w skali roku....... ;-) to cały mój koszt bycia klientem, no chyba, że jeszcze to 1,99 miesięcznie ubezpieczenia karty debetowej, no ale to ubezpieczenie, z niego napewno nie zrezygnuję.